PROSES TEMPAHAN

FASA 1
ISI BORANG TEMPAHAN
Pastikan borang di isi dengan betul, tepat dan tiada kesalahan ejaan. Kami tidak akan bertanggung jawab sekiranya maklumat yang dicetak adalah di atas kesilapan anda.

SILA EMAILKAN LAKARAN PETA ANDA ke :
bbprintsolution@yahoo.com
FASA 2
REKABENTUK ARTWORK
Setelah deposit pembayaran sebanyak 30% bersama kos artwork diterima. Draf artwork anda akan disiapkan. Kami akan mengambil masa dalan 3 - 7 hari bekerja untuk menyiapkan draf pertama anda. Kami akan emailkan artwork tersebut kepada anda apabila ianya siap.

FASA 3

PEMBETULAN DAN PENGESAHAN
Sila semak dengan teliti rekaan kad tersebut. Sikaranya ada pembetulan yang ingin dilakukan, emailkan semula draf tersebut atau fax dan hubungi kami. Kami akan membuat pembetulan dengan segera dan emailkan semula kepada anda. Sekiranya tiada lagi pembetulan yang diperlukan, sila buat pengesahan.

FASA 4

PERCETAKAN
Setelah deposit bayaran kedua sebanyak 40% diterima, kami akan mencetak kad anda. Tempoh proses cetakan adalah diantara 7-14 hari berkerja.

FASA 5

KAD SIAP
Setelah kad anda siap dicetak, kami akan menimbang berat kad tersebut untuk menentukan jumlah caj penghantaran. Kami akan menghubungi anda untuk memaklumkan kos penghantaran.

FASA 6

PENGHANTARAN
Setelah bayaran akhir dibuat ( 30% + caj penghantaran), kami
akan menghantar kad tersebut. Kami akan
menggunakan perkhidmatan penghantaran laju Gdex Express. Pengambilan di kedai adalah percuma. Penghantaran menganbil
masa 1- 3 hari bekerja mengikut destinasi. Sila buat tempahan
lebih awal supaya masalah kelewatan tidak berlaku.